میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود
میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود

McAfee SiteAdvisor

اینم یک نرم افزار بسیار ضروری امنیت شبکه با نام SiteAdvisor از شرکت McAfee.

با نصب این برنامه گزینه ای در بالای مرورگر Internet Explorer شما نمایان می شود که به محض ورود شما به سایت مورد نظر وضعیت امنیتی سایت را بلافاصله مشخص نموده و در قالب سه رنگ به شما نشان می دهد. حجم بسیار کم - کاربرد بالا

سبز = نشان امنیت کامل سایت .

قرمز = نشان خطر عدم امنیت سایت .

نارنجی = مشکوک بودن سایت. (جلب مخفی بودن سایت )

Download

WinDVD Creator Platinum v3.0B001.208C00

نرم افزار WinDVD Creator با شعار " ما کارها را آسان ساختیم " محصولی از شرکت Inter Video می باشد.

این نرم افزار ساده ترین و راحترین نرم افزار در زمینه میکس و مونتاز فیلم می باشد و فرا گرفتن آن زمان کمی را می طلبد.
شما با داشتن این نرم افزار می توانید کارهای زیر را با این نرم افزار انجام دهید:

ایجاد افکتهای صوتی و تصویری ، قرار دادن آهنگ بر روی فیلم ، فیلتر گذاری بر روی فیلم (از قبیل شطرنجی کردن ) ، ساخت آلبوم عکس ، طرز ساخت وی سی دی ، قرار دادن منو بر روی وی سی دی و ...

آخرین نسخه این نرم افزار یعنی نسخه 3 را می توانید از اینجا دانلود کنید؛
در ضمن از آقا امیر برای ارسال لینک به ما تشکر می کنیم.





                                                                                                                                

Morpheus 5.2.1

p2p چیست؟ حتما این عبارت را بارها شنیده اید اما با معنای آن آشنایی کامل نداشتید. اتصال P2P به اتصال میان دو کامپیوتر به صورت مجزا می گویند که هر دو آنها از طریق اتصال به اینترنت به یکدیگر متصل می شوند و می توانند اطلاعات شخصی خود را با بهترین سرعت و امنیت به یکدیگر می دهند. نرم افزار های P2P مخصوص برقراری این ارتباط می باشد. اما فایده این کار چیست؟
بسیاری از کاربران اینترنت که از سرعت اتصال به اینترنت بالایی برخوردارند خصوصا در کشورهای خارجی اطلاعات خود را مانند عکس، فیلم، موسیقی
، بازی و... که در کامپیوتر خود دارند را از طریق این اتصال به اصطلاح Share می کنند یعنی استفاده از آنها و حتی دانلود کردن آنها را از طریق برنامه های P2P آزاد می گذرانند. پس شما می توانید با استفاده از این اتصال پرکاربرد علاوه بر مطالب و فایلهایی که درون اینترنت(سرورها) هست به اطلاعات تک تک کامپیوترهایی که از این گونه نرم افزارها استفاده می کنند دسترسی پیدا کنید و یا حتی خود می توانید یک فایل را از این طریق Share کنید تا دیگران بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند!!
برقراری اتصال P2P با نرم افزار معروف Morpheus ! این نرم افزار قدرتمند که در برقراری اتصالات P2P حرف اول را می زند دارای امکانات فراوانی می باشد. اکنون به برخی از این امکانات اشاره می کنیم.

ویژگی اول: قابلیت جستجو در فایلهای Share شده!
این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد. با استفاده از این خصوصیت شما می توانید تنها با وارد کردن نام فایل در خواستی فایل و یا مطلب مورد نظر خود را در کمتر از چند ثانیه بیابید. نحوه جستجو در این اتصالات P2P اینگونه است که هنگامی که شما نام فایل مورد نظر خود را وارد کردید برنامه به صورت خودکار کلمه مورد نظرتان را با نام فایلهای share شده تمامی کامپیوترهای که از این اتصال استفاده می کنند مطابقت میدهد و فایل مورد نظر شما را از بین میلیاردها فایل پیدا می کند!! و شما می توانید اطلاعات شخصی دیگران را به بروی کامپیوتر آنها موجود است به راحتی دانلود کنید.

ویژگی دوم: سرعت بسیار بالا
سرعت بسیار بالا این نرم افزار چه در جستجو و چه در دانلود فایلها از ویژگی مهم این نرم افزار است.

ویژگی سوم:استفاده میلیون ها نفر از این نرم افزار و نرم افزار های مشابه!

این ویژگی این ارتباط باعث شده که شما بتوایند با برقراری این ارتباط به حجم بسیار گسترده ای از اطلاعات یک جا دست یابید.

ویژگی چهارم: کنترل والدین:
والدین نیز می توانند از کارکرد فرزندان خود آگاه شوند. مثلا چه کلمه ای را جستجو کرده اند و یا چه فایلی را دریافت کرده اند و....

امکانات دیگر:
از امکانات دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت رایت فایلهای دانلود تنها با یک کلیک و امنیت بسیار بالا که باعث شده است ارتباط P2P یکی از امنترین اتصالات باشد. بنابراین شما می توانید اطلااعت دلخواهتان را با امنیت خاطر دریافت کنید.

این نرم افزار در ویندوزهای XP و 2000 کارایی دارد و برای استفاده از آن باید مدیاپلیر 7 به بالا بروی ویندوز شما نصب شده باشد.

دانلود

کرک در بخش نظرات

Plato Video to 3GP Converter v3.2

این هم یه نرم افزار بسیار عالی و قدرتمند در زمینه تبدیل فرمتهای ویدیویی به 3GP که برای گوشیها کاربرد داره . نرم افزار نامبرده شده، توانایی تبدیل فرمتهای

DivX , XviD , AVI , WMV , MPG, MPEG , ASF , MOV , ASX , SVCD , VCD و ... را به 3GP داراست .

                                

دانلود

کرک

 

The Noble Quran Version ۳.۰

باز هم متن کامل قرآن مجید اما ایندفعه به صورت یک برنامه مجزا که بعد از نصب متن کامل قرآن مجید را به همراه ترجمه انگلیسی در اختیار شما قرار میدهد … از قابلیتهای نسخه جدید این برنامه امکان پرینت جستجو در متن و ترجمه و همچنین تغییر اسکین برنامه و … است.....

دانلود

ClocX ۱.۵ FREE

یک ساعت بسیار شیک و جذاب دارای بیش از ۲۰ اسکین متنوع با قابلیت دانلود اسکینهای بیشتر و همچنین دارای یک آلارم با قابلیت تنظیم برای اجرای صوت تصویر متن و یا حتی برنامه ای خاص و یا خاموش کردن سیستم در زمان مشخص به صورت روزانه هفتگی سالیانه و … دارای امکان بینهایت زمانبندی … این برنامه را دانلود کنید و از یک زندگی دقیق و با برنامه ریزی لذت ببرید.

                

دانلود نسخه استانداردبا حجم ۸۷۹kb

دانلود نسخه کامل با حجم ۳/۶ mb

 

استفاده از کنترل تلویزیون

این مدار به شما امکان میدهد تا با کنترل تلویزیون رایانه خود را از راه دور کنترل کنید این مدار ساده و در عین حال بسیار مؤثر می باشد و هزینه ی بسیار اندکی را در پی خواهد داشت.

قطعات مورد نیاز:

خازن 4.7μF یک عدد
دیود 1N4148 یک عدد
مقاومت 4.7KΩ یک عدد
یک عدد آی سی ولتاژ رگولاتور 7805
یک فیش پورت سریال (9 پین)
یک عدد آی سی سه پایه TSOP 1238

 
در مورد آی سی شماره 6، می توان از مشابه های آن هم استفاده کرد.  در زیر مشابه های آن را ملاحظه می کنید:
TSOP 1838 یا TSOP 1738 یا Siemens SFH 506  یا Siemens SFH 5110  لیست کامل آی سی های قابل استقاده رو میتوانید در سایت LIRC پبیابید.

نقشه مدار:

                                        

تصویری از برد:

                                                

بعد هم با کمک فیش 9 پین سریال اون رو به کامپیوتر خود وصل می کنید.

بعد از ساخت مدار باید آن را به پورت سریال کامپیوتر خود نصب کنید سپس باید برنامه ای را برروی کامپیوتر خود نصب کنید برنامه را می توانید از اینجا دریافت کنید سپس برنامه را اجرا کنید در ابتدا باید آن را تنظیم کنید اگر مدار را به COM1 وصل کردید باید در قسمت تنظیمات نیز باید Port را COM1 قرار دهید سپس دکمه Browse پایین صفحه در قسمت config رو بزنید و یک اسم فایل بهش بدید.  میتونید آن را باز کنید یا خودتان یک فایل جدید درست کنید.سپس دکمه Raw code را بزنید و بعد یکی از دکمه های روی کنترل از راه دور رو فشار بدید.  اگر دستگاه درست وصل شده باشد باید اعدادی را نشان دهد. اگر در اعداد نمایان نشدند یا به پرت کامپیوترتان خوب وصل نشده و یا مدار را اشتباه بستید. سپس بعد از نمایش اعداد مراحل زیر را دنبال می کنیم.
از پنجره اصلی گزینه Learn رو بزنید:
اول از همه یه اسم از شما می پرسد که اسم کنترل رو وارد کنید. (مثلا Sony)
بعد Desired margin of error رو میپرسد که هیچ حرفی را وارد نکنید و فقط Enter را بزنید.
سپس Gap and lengthرا می خواهد که باز هم Enter کنید.
بعد نوشته Press a button می آید که باید یک دکمه روی کنترل را فشار بدید و یک تا دو ثانیه  نگه دارید.
سپس دکمه را رها کنید و یک ثانیه صبر کنید و دوباره دکمه را فشار بدین و یک ثانیه نگه دارید.
این کار رو در حدود 10 بار باید انجام بدین تا برنامه تشخیص دهد که این دکمه که شما فشار می دهید چگونه می باشد سپس از شما اسم این دکمه رو میخواهد. شما اسم مورد نظر خود را انتخاب کنید مثلا دکمه خاموش و روشن کردن را Power  بگذارید و دکمه کم و زیاد کردن صدا رو به ترتیب Vol+ و Vol- بگذارید.
این کار را تا به پایان رسیدن تمام دکمه های کنترل ادامه دهید.
بعد از بستن این کادر، دکمه Analyse را داخل صفحه اصلی فشار بدید و چند لحظه صبر کنید تا برنامه کارهای خودش رو انجام دهد و به پایان رسد.
حالا میتونید با خیال راحت OK کنید و بعد دکمه Hide رو بزنید. اگر همه چیز درست باشد، کنترل شما شناخته شده و در System Tray یک لامپ خاکستری رنگ به معنی آماده کار قرار می گیرد.
حالا هر دکمه  را که فشار دهید، باید یه لامپ سبز ظاهر شود. حالا مدار شما آماده است.

CamTrack

حتما در هنگام کار با وب کم خود یا مشاهده تصویر دوستان خود از یکنواختی تصویر خسته شده اید؟! این نرم افزار بسیار جالب و زیبا برای شما این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید افکتهای تصویری زیبایی را را در تصوری وب کم خود داشته باشید!!
این نرم افزار که به تازگی توسط شرکت
DigitalPeers منتشر شده است علاوه بر افزودن افکت های تصویری زیبا به تصویر وب کم شما قابلیت افزایش کیفیت تصویر خروجی از وب کم را دارد همچنین با استفاده از این ترم افزار قادر خواهید بود عبارت ها و جمله های خود را در زیر و یا هر جای تصویر نمایش دهید. از ویژگی دیگر این نرم افزار می توان به تعویض تصویر پس زمینه(Back ground) اشاره کرد.

اگر از وب کم استفاده می کنید حتما این برنامه را دانلود کنید!
این نرم افزار، اولین نرم افزار افکت گذاری بروی تصاویر وب کم میباشد!

                                                     

دانلود کنید با حجم 4.4 مگابایت

دانلود این نرم افزار به صورت فشرده(حجم کمتر)

تصاویری از چگونگی کار این نرم افزار (1 - 2 - 3 )