میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود
میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود

پاسخ دهی خودکار در یاهو مسنجر با YMSG Auto Response Build1.0.0.3

پاسخ دهی خودکار در یاهو مسنجر با YMSG Auto Response Build1.0.0.300 

 

نرم افزار YMSG Auto Response یک برنامه ی سبک و کاربردی برای پاسخ دهی خودکار PM های یاهو مسنجر شماست. این برنامه با چند اختیار قادر به پاسخگویی است و تا هنگامی که در دسترس نیستید یک همکار خوب خواهد بود. در قسمت Configuration پیام خود را در باکس Say وارد کنید ، همچنین قادر هستید تا از کدها نیز بهره ببرید. تنظیمات پاسخ دهی به ۳ صورت است که یا فقط به شخص مقابل پاسخ دهد یا قبل از پاسخ Buzz ارسال کند یا بعد از پاسخ این کار را انجام دهد. این نرم افزار برنامه نویسی شده توسط Gareth Ferguson دانشجوی دانشگاه Commerce از آلمان است.حجم این نرم افزار فقط ۴۰۰ کیلوبایت میباشد.

  

  لینک دانلود – 400 کیلوبایت  

   پسورد فایل: www.downloadha.com

نسخه ی جدید یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 10.0.0.542 Beta

نسخه ی جدید یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 10.0.0.542 Beta 

 

ظاهراً دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در دانلودها شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است . چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است . تقویت صدا برای چت به صورت صوتی ، بازی با دوستان در یاهو مسنجر ، رادیو زیبا ، دسترسی آسان تر به وبلاگ ۳۶۰ درجه یاهو و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست!

 

 

ادامه مطلب ...

نرم افزار پخش و ویرایش فیلم QuickTime Pro v7.65.17.80 (قابل حمل)

نرم افزار پخش و ویرایش فیلم QuickTime Pro v7.65.17.80 (قابل حمل) 

 

نرم افزار Quick Time Pro نرم افزار مخصوص شرکت Apple در زمینه تماشای فیلم، ساخت، ضبط و اشتراک گذاری فایل های صوتی  و تصویری می باشد که از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل ها صوتی و تصویری جهت استفاده در سایر پخش کننده های دیگری مانند mp3 playerها و گوشی های تلفن همراه و … می باشد. این نرم افزار بهترین کیفیت ممکن را جهت تماشای فرمت های فشرده MPEG-4 و MP3 فراهم می کند. همچنین پشتیبانی از پروتکل های HTTP, RTP  RTSP در سطح وب و نیز پشتیبانی از تمامی فرمت های فایل های تصویری مانند JPEG, BMP, PICT, PNG, GIF را نیز  می کند. نرم افزار QuickTime pro 7.65 در عین سادگی یکی از قدرتمندترین نرم افزارها جهت پخش ویدئوهای H.264، ساخت Multi-Channel Audio، ویرایش فایل های ویدئویی و… می باشد.

 

     لینک دانلود – ۵۱٫۲ مگابایت   پسورد فایل: www.downloadha.com                                                                                   

مجسمه های یخی در شهر یخی

                    مجسمه های یخی در شهر یخی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به خاطر پوست تان آب بنوشید

به خاطر پوست تان آب بنوشید
 

برای اینکه پوست شما با طراوت، شاداب، نرم و انعطاف پذیر باشد، باید آب کافی داشته باشد. پوست یکی از محل های مهم ذخیره آب است و در مجموع ۲۰ درصد آب درون سلول بدن را در خود نگه می دارد.

 توصیه ما برای شاداب تر بودن پوست مصرف روزانه ۷ تا ۸ لیوان آب (بدون هیچ افزودنی) است. حتماً دقت کرده اید که در روزهایی که آب نمی نوشید، چقدر در کل بدن شما تغییرات ایجاد می شود. مهم ترن نشانه ای که در اثر کمبود مصرف آب می توانید به راحتی بسنجید کارکرد کلیه هایتان است. کلیه های شما در طول ۲۴ ساعت، حدود ۱/۵ لیتر آب را به صورت ادرا، از بدن دفع می کند. البته کلیه های سالم قادرند در صورت کم مصرف نمودن آب، میزان ادرار روزانه را نسبت به آب مصرفی تنظیم کنند. گاهی به علت کم آشامیدن آب می بینید دفع ادراتان به نصف تقلیل می یابد؛ چون فشارخون تان کم شده و به دنبال آن از عملکرد کلیه ها کاسته شده است. این روند کم آبی که شما متوجه آن نیستید با این مکانیسم جبرانی کلیه ها جبران می شود ولی چون بدن می بیند به کلیه ها فشار می آید با غلیظ شدن پلاسما، مرکز تشنجی مغز را تحریک می کند.

خشکی دهان و زبان؛ خشکی و افزایش چروک های پوست هم مؤید این نیاز به آشامیدن آب است. پس همواره آب بنوشید و با این کار علاوه بر کمک به تنظیم عملکرد کلیه هایتان و جلوگیری از غلیظ شدن خون و خدای ناکرده تمایل به لخته شدن خون در رگ ها، زیبایی و سلامت را به پوست خود هدیه کنید. این توصیه را در آستانه گرم شدن هوا جدی بگیرید. به علاوه از مصرف میوه ها و سبزی های تازه و خوب شسته شده غافل نشوید تا حتماً ویتامین های زیبایی یعنی C و E به شما برسد.

 تبخیر مقداری آب از سطح پوست در این فصل به طراوت پوست کمک می کند. از شستن مکرر پوست صورت با آب و صابون (به خصوص صابون های معمولی) بپرهیزید. از مصرف ضدآفتاب و محافظ های فیزیکی مثل کلاه و دست کش غافل نشوید و اگر تمایل به برنزه شدن دارید، به جای استفاده از آفتاب، از کرم های مخصوص کمک بگیرید.
 

 

 شهادت امام رضا(ع)بر عموم شیعیان جهان تسلیت باد. 

Xchanger v1.0 ابزاری برای تبدیل واحد پول در گوشی تلفن همراه شما

Xchanger v1.0 ابزاری برای تبدیل واحد پول در گوشی تلفن همراه شما 

تبدیل واحد یکی از کارهایی می باشد که بیشتر در هنگام محاسبات مختلف صورت می گیرد. یکی از مواردی که در آن تبدیل واحد بسیار صورت می گیرد ، تبدیل واحد پول می باشد. تبدیل دلار به تومان ، یورو به دلار ، پوند به تومان و ... . بعد از ورود یورو به بازار اروپا و استفاده آن در کشورهای اروپایی همچنان تعدادی از کشورها از واحد های پولی خود استفاده می کنند. همچنین می توان بسیاری از کشورها را یافت که واحد های پولی مختلفی دارند.

در این مطلب نرم افزاری برای تبدیل واحد پولی برای گوشی تلفن همراه به شما معرفی می کنیم.

 

Xchanger نام ابزاری قدرتمند برای تبدیل واحد پول می باشد. کاربران می توانند واحد های مختلف پولی را به نرم افزار معرفی نموده و میزان تغییرات و معادل پول مورد نظر خود را نیز وارد نمایند و سپس هر بار تنها با یک کلیک عملیات تبدیل واحد را انجام دهند.

 

ویژگی های نرم افزار:

- تبدیل واحد پول بیش از 15 کشور مختلف

- قابلیت به روزسانی خودکار واحد ها

- پشتیبانی از واحد پول کشورهای آسیایی

- قابلیت تبدیل واحد قیمت بیش از 150 نوع کالا از جمله طلا ، نقره و ...

- قابلیت استفاده آسان از نرم افزار

 و ... .

 


سازگار با گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 3 و 5 

دانلود نسخه 1.0 با حجم 0.03 مگابایت
 پسورد : www.p30world.com